Dobry marketing sieciowy - Czytanie i nauka

Dobry marketing sieciowy

Pewnie już zdecydowanej większości użytkowników internetu zdarzyło się wściec z powodu tego że zostali zobligowani do obejrzenia reklamy której wcale oglądać nie mieli zamiaru. Dla przeciętnego klienta jest wręcz frustrująca sytuacja gdy zostaje zmuszony do tego by oglądać towar czy reklamę usługi mimo że wcale sobie tego nie życzy. Jednakże firmy których profil działalności jest taki iż skupiają się wyłącznie na sieci nie mogą ot tak zrezygnować ze stosowania klasycznych narzędzi znajdowanych w marketingu sieciowym. Lepiej jednak znaleźć się w tej grupie która jest doceniana ze względu na to iż potrafi reklamować się w taki sposób który klienta zaintryguje ale nie zmusi go do niczego ani też nie zburzy porządku, przez wyskakujące reklamy czy inne formy. Napiszmy zatem czego unikać aby nie znaleźć sie na liście firm które uznawane są za zdecydowanie agresywne i nie szanujące intymności swoich potencjalnych klientów. \ Wyskakujące okienka któż o nich nie słyszał to jedna z tych form która podejrzewa się ma największą ilość wrogów wśród stałych użytkowników sieci. Reklamy które wyskakują nagle przy wejściu na konkretną witrynę i uniemożliwiają skorzystanie z niej przesuwając się po ekranie. Również takie które mimo kliknięcia na krzyżyk nie zamykają się a bezczelnie przekierowują na stronę reklamodawcy. Nie przysporzą firmie zamawiającej taką formę klientów. Za to jej administratorzy odpowiedzialni za kontakt z klientami mogą znaleźć w swoich skrzynkach całkiem sporo ncale nie miłych listów i zupełnie nie dyplomatycznych. Zasłanianie się przez wymienione firmy iż niekoniecznie są świadome tego jak będzie dystrybucja reklamy wyglądać tylko podważają ich profesjonalizm. Zatem podwójnie szkodzą. Inną przeklinaną formą reklamowania jest klasyczny spam. Firmy które nie widzą innej drogi skupują przez sieć adresy potencjalnych klientów i wysyłają im pocztą elektroniczną niechciane informacje o charakterze handlowym. Takie działanie jest o tyle skuteczne że przesyłka dociera do klienta. Natomiast zaraz potem trafia do kosza. Mało który klient lubi ananimowe ogólnikowe reklamy w których jest panem/panią i generalnie trudno zdecydować czy ma kupić komplet szminek czy może raczej wiertła do wiertarki udarowej. Konsumenci jak i dostawcy usług internetowych wpadli już na pomysł jak ukrócić takie praktyki spamowania. Mianowicie wszystko co specjalny filtr określi jako spam umieszczanie jest w spamowym koszu i właściciel skrzynki nie musi czytać tego co mu niestety wysłano. Natomiast dostawcy usług internetowych kiedy zorientują się że dana domena służy jako miejsce wysyłania spamu wyrzucają ją ze swoich serwerów co zmusza dane przedsiębiorstwo do tego by zmieniać często adres. Jeszcze jednym z nielubianych chwytów reklamowych są podstawione przekierowania. Kiedy pod danym linkiem czy hasłem ukryta zostaje zupełnie inna stron a na którą wcale użytkownik internetu nie miał zamiar wchodzić. Unikając takich form reklamowania się w sicie firma z pewnością nie rozzłości swoich potencjalnych klientów.

Polecamy

  • Piłka nożna jest jednym z njapopularniejszych sportów. Początków tej dyscypliny nieda się jednoznac...

    Więcej

  •  Jedziemy autostopem, jedziemy autostopem. W ten sposób możesz bracie przejechać Europę. ...

    Więcej

  • Dość popularną w obecnych czasach formą rozrywki są gry komputerowe. Przez jednych uważane za idiot...

    Więcej