ulotki reklamowe warszawa - Czytanie i nauka


ulotki reklamowe warszawa

Firmy kosmetyczne walczą wszelkimi sposobami, aby dotrzeć do potencjalnych odbiorców i zachwycić ich swoją ofertą. Konkurencja produktów znanych firm kosmetycznych na rynku jest bardzo duża. Zatem dotarcie do mediów też niełatwe i wymagające sporego nakładu pieniężnego. Reklamy kosmetyków są w sumie bardzo podobne do siebie, ponieważ konstruuje się je według specyficznego schematu. Głównym motywem reklamy telewizyjnej jest zazwyczaj piękna kobieta wcierająca w swoje ciało wszelkiego rodzaju specyfiki przeznaczone na rynek zbytu. W tle delikatna muzyka oraz wszystko obowiązkowo w wyciszających pastelowych barwach. Takie pomysły zazwyczaj sprawdzały się w praktyce- skoro wszystkie reklamy kosmetyków w mediach były do siebie podobne- zawsze znajdowali się nabywcy. Rozluźnienie obyczajów oraz zacieranie się granic między płciami sprawiło, iż upowszechniła się moda na reklamy traktujące odbiorców- kobiety i mężczyzn jako osoby równe pod względem płciowym, czyli bez rozdzielania tradycyjnych zjawisk czy przedmiotów po stronie jednej z określonych płci. Wynikiem takiego zabiegu reklamowego jest burza medialna. Do Polski nie dotarła ona jeszcze w tak znacznym stopniu, jak do innych krajów europejskich. Będąc w Londynie możemy zaobserwować na billboardach plakaty reklamujące szminki oraz lakiery do paznokci przeznaczone dla mężczyzn. Media reklamując kosmetyki i kreując niekonwencjonalne podejście do życia bezpośrednio utorowały drogę do kariery wielu projektantom oraz ludziom budującym swoje marki na kontrowersjach, na czymś skrajnym, co przez potencjalną grupę tradycjonalistów może zostać nie zrozumiane. Dzięki temu w społeczeństwie zacierają się granice oraz uprzedzenia. Reklamy kosmetyków o tematyce uni-sex stawiają na nieszablonowe dotarcie do mediów. Im więcej kontrowersyjnych tematów przy okazji się porusza- tym lepiej. W mediach pracuje wiele osób o orientacji homoseksualnej. Są to ludzie o specyficznej wrażliwości i prezentujący określony styl i tryb życia. Organizując kampanie reklamowe w mediach na rzecz promocji firm kosmetycznych i ich produktów pośrednio przyczyniają się do zmiany postrzegania przez społeczeństwo zjawisk odmienności i inności. Innym punktem będą z pewnością reklamy dla dzieci- tutaj musi zadziałać o wiele bardziej subtelna i delikatna wyobraźnia. Jeżeli kosmetyk reklamowany jest w mediach z przeznaczeniem dla dzieci- zadaniem reklamy ma być edukowanie poprzez pokazywanie ciekawego przedmiotu. Większości reklamodawców pomysły się udają, a niejedno dziecko już po pierwszym wyemitowaniu reklamy w mediach jest w stanie powtórzyć hasło lub zanucić część melodyjki z tła muzycznego, jeśli nie całą. Reklama kosmetyków dla młodzieży ma już bardziej świadomy wydźwięk i dotyka zazwyczaj intymnych sfer młodych ludzi- nieciekawe sytuacje w szkole, pierwsze poważne konflikty z rodzicami, itp. Itd. Kosmetyki zawsze będą nam potrzebne i to bez względu na to, jak wysokie budżety będą miały reklamy. Potrzeba higieny jest jedną z najnaturalniejszych potrzeb człowieka i nie da się jej przecenić na żadne pieniądze.

Polecamy

  • domki u robaka dębki Avatar, to stosunkowo młody film, powstały w 2009 roku, w reżyserii Jamesa Camerona. Po zabójstwie...

    Więcej

  • Z tego, co można zauważyć najczęściej do sklepów jubilerskich przychodzą osoby, które kompletnie n...

    Więcej

  • Pojawienie się nowego członka rodziny jest nie lada przeżyciem nie tylko dla jego rodziców ale takż...

    Więcej