Reklama dźwignią handlu - domowe sposoby na biegunke mąka ziemniaczana

Reklama dźwignią handlu

W dobie gdzie media stały się czwartą władzą, reklama emitowana w nich wydaje się być odpowiednią dźwignią powodującą wzrost sprzedaży okreslonego produktu, a przez to zyku firmy. Co zrobić aby nie dać się omamić i naciągnąć. Bombardowani, różnego rodzaju promacjami, super ofertam i niebywałymi okazjami jesteśmy ze wsząd. W gazetach na reklamy posięcone są nawet całe storny, w telewizji przerwy reklamowe, są tak długie, że zdarza się zaponieć fabułę oglądanego filmu, w radiu reklamy także mają znaczącą część czasu antenowego. Znajdując się w centrum jakiegokolwiek miasta, nie sposób nie natknąć się ogromne bilbordy, świecące neony, czy reklamę interaktywną. Njwięcej jednak jest jej chyba w internecie. Powierzchnie stron internetowych zamieniają się w wielkie płachty pokryte, w konkretnie dobranych miejscach, przykuwającym wzrok obrazkiem czy filmikiem. Wyskakujące okeinka, których nie sposób automatycznie zamknąć, także są na porządku dziennym. Wszystkie one połączone są hiperłonczem z linkiem prowadzącym do strony reklamowanego produktu bądź usługi. Również cieszącą się popularnością wśród rekalm są supermarkety i duże sklepy. Pułki w nich, aż uginają się od nadmiaru towaru w promocyjnych cenach. Nad każdą z reklam pracują wyspecjalizowane grupy osób z agencji reklamowych. Nalezy pamiętać, że rekalma, konstruowana jest w określonym celu. Jgo piorytet to przyciągnąć jak najwiekszą liczbę zadowolonych klientów. Dlatego praca nad nią musi być prowadzona ze szczególną ostrożnośćią. Musi ona przemawiać do nas, docierać do naszej podświadomości. Specjaliści głowią się i troją, nad uzyskaniem najlepszego efektu, takiego który zostałby zauważony. Popatrzmy jak często narzekamy jakie te reklamy głupie i tu przytaczamy przykład. Czy to, aby nie jest celowe zamierzenie tworzących ją. Muwiąc o danej reklamie, tworzym dodatkowy szum wokół niej, a pośrednio także wokół samego produktu. Będą w sklepie i wybierając daną rzecz, gdzie podobnych produktów jest kilka, bez zastanowienia wybierzemy właśnie ten z tej "głupiej" reklamy. Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ, w naszej podświadomości, produkt ten został zakodowany. NIe odróżnia ona czy coś jest godne uwagi czy też nie, tym zajmuje się nasz świadomość. Stając przed konkretnym wyborem stwierdzimy, że przecież produkt nie musi być wcale zły, pomimo iż miał kontrowersyjną rekalmę. Również warto zauważyć, że zawsze wybierzemy produkt bardziej rozreklamowany zazwyczaj droższy, o którym się muwi i słyszy, zamiast tego nieznanego chociaż tańszego. Zasady rynku reklamowego są brutalne dla konkurencji. Nie ma żadnych skrupułów. Lepsi wygrywają. Dlatego praca w takiej agencji, jest stresująca i wymagająca wiele poświęcenia. Istnieją również pewne niedozwolone dzisiaj elementy reklamy. Polega to na tym, że w czasie oglądania np. flmu w kinie, wyświetla się widzowi w bardzo szybkim tempie, którego ludzkie oko nie wychwyci, obrazy przedstawiające produkty. Podobnie rzecz ma się z odsłuchami, gdzie puszczane są reklamy o odpowiedniej częstotliwości. Przekazy trafiają skutecznie do naszej podświadomości, skąd już tylko krok do wyboru zakupu na który się zdecydujemy.

Polecamy

  • Banały też są istotne w życiu, takie stwierdzenie można uznać również za banał który jest przekazyw...

    Więcej

  • Czy hotele bez zaplecza uzdrowiskowego mają szansę jeszcze przetrwać mimo stale narastającej siły k...

    Więcej

  • Koszykówka jest prawdopodobnie drugim co do popularności sportem na świecie. Ta dyscyplina jest szc...

    Więcej