gablota reklamowa - Czytanie i nauka


gablota reklamowa

Wydawać by się mogło, że teatr to w dzisiejszych czasach przeżytek. Wielkie koncerty medialne oraz audiowizualne nowinki ze świata wyparły go w pewnym stopniu z kręgu zainteresowań młodszego pokolenia, które woli wszelkiego rodzaju techniczne nowinki bez przywiązania do tego, co dała nam tradycja. Aktorzy i reżyserzy wpadają w popłoch widząc, dlaczego widownie na przedstawieniach liczą tak mało osób. Media bardzo się zmieniły na przestrzeni ostatniego dziesięciolecia- da się to zauważyć także w sztuce- tej komercyjnej i tej trochę mniej. Praktycznie każdy szanujący się aktor w Polsce dąży do tego, aby założyć własny teatr. W dobie odchodzenia młodych ludzi od tradycji jest to przedsięwzięcie dość ryzykowne. Finanse niekoniecznie mogą się szybko zwrócić. Za reklamy prywatnych przedsiębiorstw, w jakie przemieniły się nowo zakładane teatry odpowiadają media. To właśnie dotarcie do szerokich i najbardziej liczących się w kraju mediów umożliwia promocję teatrów oraz szybkie zdobycie publiczności. Nie zapominajmy jednak, ze reklama w mediach stanowi jedynie zachętę do spotkania ze zjawiskiem w punkcie centralnym. Ostateczna decyzja widza zależy już niekoniecznie od reklamy w mediach, ale przede wszystkim od tego, czy przedstawienie będzie udane lub nie. Jak zareklamować własny teatr w mediach? Bardzo ważne w tej dziedzinie będą nie tylko znajomości w środowiskach artystycznych, ale także kontakty z osobami przydzielającymi wszelkiego rodzaju dotacje. Jeśli otwierasz własny teatr, a brakuje Ci funduszy na dokończenie wszelkich formalnych spraw oraz kapitału na dobrą reklamę w mediach- możesz skorzystać także z dotacji unijnych, które dostępne są dla wszystkich bez względu na rodzaj wykonywanego zawodu. Błędnym można nazwać myśleniem, iż dzisiejszy teatr w Polsce najlepsze czasy ma już za sobą. Mimo wszechogarniającej nas elektroniki, efekciarskich świateł, niesamowitych efektów specjalnych wśród nas znaleźć można jeszcze wielu takich, którym klasyczna forma teatru jest potrzebna w codziennej egzystencji. Teatr wycisza i uczy wrażliwości. Niemożliwe jest, aby przeskoczył zjawiska nowoczesnych technologii, bo stanowi osobną dziedzinę sztuki nieporównywalną z niczym. Reklamy teatrów w mediach nie mają na celu stawiać konkurencji między teatrem a audiowizualnymi cudami. Chodzi jedynie na uczulenie- zwłaszcza młodzieży- na to, że obok zjawisk nowoczesnych i związanych z wysokimi technologiami prezentacji w kierunku widza istnieją prostsze, ale równie piękne rozwiązania. „Teatr nie potrzebuje reklamy”- tak mogą stwierdzić co niektórzy, lecz to nieprawda. Każde zjawisko w dotarciu do wielbicieli bez reklamy praktycznie nie istnieje. Doceńmy zatem wartość teatru i nie bagatelizujmy reklam nowych przedstawień czy monodramów w mediach. Dzięki temu mamy szansę dowiedzieć się czegoś nowego, ciekawego i niebagatelnego. Reklama od zawsze jest dźwignią sztuki, a połączenie artyzmu z komercjalizmem jest w dzisiejszych czasach wymagane, wręcz niezbędne. Analizujmy media teatralne.

Polecamy

  • gablota reklamowa Czy hotele bez zaplecza uzdrowiskowego mają szansę jeszcze przetrwać mimo stale narastającej siły k...

    Więcej

  • Po kolejnej sprzeczce z nastoletnim dzieckiem, z łzą w oku wspominamy moment narodzin naszej pociec...

    Więcej

  •  Dziecko jest wdzięcznym obserwatorem oraz odbiorcą reklamy w mediach. W obecnych czasach dost...

    Więcej