Reklama audiobóoków w mediach - domowe sposoby na biegunke mąka ziemniaczana

Reklama audiobóoków w mediach

Książka czy audiobook? Idziemy z duchem czasu, także w dziedzinie promowania literatury. Media reklamują obecnie nie tylko książki w klasycznej formie, ale także ich uwspółcześnione i unowocześnione wersje, czyli audiobooki. Zrobiły one furorę początkowo u naszych zachodnich sąsiadów, by następnie przywędrować do nas i z powodzeniem kontynuować swoja karierę. Czy reklamy audiobooków w mediach mogą być szkodliwe dla klasycznej książki? I tak, i nie, bowiem wiele w tym wyborze zależy od nas samych i nastawienia do nowinek, które promują media. Jeżeli jako dziecko oraz młoda osoba wychowany zostałeś na czytaniu książek z ilustracjami, a jako dorastający człowiek zarywałeś noce przy świecach, aby nie budzić młodszego rodzeństwa- z pewnością będziesz potrafił w skrupulatny i sensowny sposób korzystać z obu dobrodziejstw, jakie dają książki drukowane lub audiobooki. Jak w mediach reklamuje się audiobooki? Jako główna ich zaletę wymienia się praktyczność. Czytelnik, a raczej słuchacz podczas czytania treści książki przez aktora lub lektora może wykonywać także inna czynność. To bardzo praktyczne rozwiązanie, zwłaszcza dla osób, które czują się zaganiane oraz mające mało czasu wolnego, który mogłyby poświęcić na relaks i towarzystwo ukochanej książki. Media niestety zapominają, że audiobooki oprócz wielu zalet maja także wady. Jeżeli zanadto przyzwyczaisz się do takiego sposobu przyswajania literatury- możesz przyczynić się do gwałtownego spadku zainteresowania książkami drukowanymi. Jest ono obecnie bardzo widoczne, ale nie postępuje w ekspresowym tempie. Reklama audiobooków w mediach sprawiła, iż także biblioteki coraz więcej środków finansowych przeznaczają na nie, co niekoniecznie wpływa na zwiększanie ilości książek drukowanych. Obrońcy książek drukowanych współpracują z mediami różnego typu- radiem oraz telewizją, dzięki czemu możliwe jest przeprowadzanie wielu akcji o tematyce regularnego czytania książek. W mediach uczula się, zwłaszcza młodych ludzi, iż kontakt z klasyczną książka jest czymś niepodważalnym, i właśnie taki sposób czytania najkorzystniej wpływa na rozwój wyobraźni. Za mocną stronę audiobooków media uznają to, iż dzięki ich słuchaniu można poświęcić więcej czasu na poznawanie literatury właśnie w ten sposób, ponieważ czytanie jednej książki „od deski do deski” trwa o wiele dłużej. Nietrudno się z tym zgodzić, jednak słuchanie audiobooka podczas wykonywania codziennych rytuałów nie do wszystkich przemawia. Jeśli dla kogoś od wczesnych lat dzieciństwa kontakt z książką był świętością i nie wyobraża on sobie czytania ulubionej lektury bez spokoju wokół oraz specyficznego wrażenia obcowania z czymś tajemniczym- z trudnością może odnaleźć się w świecie literackiego dźwięku. Póki co, nie wpadajmy w panikę, ponieważ media nie zapomniały zupełnie o promowaniu książek w ich tradycyjnej formie. Na wydanie w oficynach oraz kampanie promocyjne w mediach czeka jeszcze wiele tytułów i bez względu w jaki sposób zostaną one wydane- z pewnością dzięki starannej kampanii medialnej w szybkim tempie znajdą wdzięcznych odbiorców.

Polecamy

  • Przychodzi taki moment w życiu każdego z nas gdzie stajemy przed sytuacją, wyboru do naszego domu p...

    Więcej

  • Kawa- napój robiony z palonych, a następnie zmielonych lub poddanych instantyzacji ziaren kawowca, ...

    Więcej

  • Instrumenty dęte wymagają niemałego wysiłku ze strony artystów. Jest to podyktowane wieloma względa...

    Więcej